HTML

valahol európában

réka és tamás luxemburgban és máshol

Friss topikok

  • dudi: Nekem az a kedvencem,amikor kijottok a szellemvasutbol.:) (2008.05.05. 21:42) London, Brighton, 2008.4.4-6.
  • ras: Csókollak benneteket! Májusban is várunk benneteket sok szeretettel! (2008.04.15. 13:35) Terhes napló 3.
  • aedem: Ré, elmaradásod van naplóírásban!!! kíváncsian várom a további eseményeket (2008.03.22. 11:21) Terhesnapló 1.
  • Rasi: Hiányolom a további beszámolókat! Már lassak két hónapja nem történik veletek semmi? (2007.12.12. 21:25) l'étape de légende
  • Riska: Sziasztok, ezen a két címen találtok bővebb infokat a kalandról. :) www.velo.hu/verseny/verseny.... (2007.10.16. 20:33) ez meg vasárnap volt

Linkblog

Terhesnapló 1.

2008.01.31. 15:43

Úgy gondoltam, hogy kicsit más irányba terelem blogunk témáját!
Szeretnék beszámolni hétről-hétre, hogy mi történik velem – vagyis velünk – a terhesség alatt.
Az elejétől kezdeném. Szóval mikor megtudtam, hogy terhes vagyok hihetetlen boldogság töltött el. Aznap épp moziba készültünk s előtte az Auchan-ban vettünk egy tesztet. Meg sem vártuk, hogy haza érjünk, még ott a wc-ben megcsináltam a tesztet. Persze nem mertem megnézni, gondoltam majd együtt. Végül a kocsiban megnéztük, s mind a két csík piros volt! Nem is tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. Terhes vagyok! Igazából még akkor sem hittük el. Másnap felhívtam a magyarországi dokimat, s mikor hazaértünk megvizsgált: 5-6 hetes terhességet állapított meg, és már kaptunk is egy képet Babszem Jankóról!
Terhességi tüneteim ekkor még nemigen voltak azon kívül, hogy álmos voltam folyamatosan s éhes. Egyiptomi utazásunk alatt előjött a hányinger s a kajáktól való undorodás. Majd mikor hazaértünk Luxemburgba, kaptunk január végére időpontot a dokihoz. Már nagyon izgultunk mindketten, hogy minden rendben legyen. Eljött a nagy nap! Délelőtt 11 órára mentünk. Persze mint minden orvosnál itt is várakozni kellett, de megérte, mert nagyon alaposan megvizsgált s kikérdezett minket a családi nyavalyákról, műtétekről, majd a végén vettek egy csomó vért. Az ultrahang nagyon látványos volt, láttuk a kezecskéit, a kis szívét, ahogy ver, s hallottuk is dobogni. Hihetetlen volt. Azt hiszem mindkettőnk arcára iszonyatos boldogság ült ki. Tamás egyik kolleganője mesélte, hogy mindig mikor bement Tamás szobájába csak mosolyogni látta..:)
Persze aznap este minden családtaggal közöltük a nagy hírt: nagymamák, nagypapák s persze dédnagymamák lesznek. Mindenki nagyon örült s meghatódott az első unoka híre hallatán.
Most vagyok terhességem 12. hetében. A hányinger még mindig megvan, talán lassacskán elmúlik.
Most legalább zaklathatom gyerekes barátnőimet az okosabbnál okosabb kérdésekkel! Vigyázzatok s készüljetek a válaszokkal!
 
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://luxi.blog.hu/api/trackback/id/tr12319632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2008.02.04. 15:55:38

Réka, nagyon örülök nektek! Egyik barátnőm (tájfutó) amikor megtudta, hogy terhes, rögtön varrt a gyereknek a kiságy fölé lógatható bóját, metr ugye nem lehet elég korán elkezdeni :) Ugye ti is igyekezni fogtok?

ras 2008.02.05. 09:53:03

Gyühetnek a kérdések! Nagyon örülök nektek! És akkor most hol fog születni az utód? Milyen nemzetiségű lesz?

Judit&Csaba&1/2Csanád 2008.02.09. 09:19:52

minket zargathatsz lassan :)
már csak 1 hét és és vége a várakozásnak

aedem 2008.03.22. 11:21:24

Ré, elmaradásod van naplóírásban!!!
kíváncsian várom a további eseményeket
süti beállítások módosítása